24. jan. 2011

Hej igen



Jakke 129,- nederdel 59,- og så lader det til at jeg hapsede den sidste af blusen.
Goddag de damer :) Jeg har haft holdt en lille pause, tror jeg trængte til at trække stikket heeelt ud, men nu er jeg tilbage.

Og hvad bedre at vende tilbage med, end udsalgskøb? Ovenstående er erhvervet på Nelly til den nette sum af 286,- - inkl fragt! Min ellers så fine parkacoat fra River Island viste sig nemlig at være i virkelig crappy kvalitet, så jeg fik pengene retur. Har således tilbragt de sidste 14 dage i skindjakke med strikkappe udover, hvilket jeg kan berette ikke er nok når temperaturen hygger sig lige omkring frysepunktet - brr. Derfor blev jeg glad da jeg fandt denne meget billige jakke. Gider ikke bruge en formue på en jakke nu, når jeg ved jeg bliver fristet af de nye kollektioner næste vinter. Den sorte nederdel vil være perfekt til mine mange printede tees, tilsat sorte tights og ballerinaer, eller herresko i sort glimmer. Strikken vil sikkert være min bedste ven de næste par måneder, til foråret dukker op. Og så er den jo stribet - what's not to like?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)