1. dec. 2010

Farvel kolde fødder

Jeg har med gru måtte sande, at mine lammeskindsstøvler ikke holder i det her vejr. Det gjorde de forrige fra UGG - til UG ;) - men disse er en billigere version og uanset hvor meget imprægnering de får, holder de ikke sne og sjap ude. Derfor gik jeg på ebay forleden og researchede lidt på diverse "snow boots". Det ene par var grimmere end det andet, så jeg tænkte at man lige så godt kunne tage lidt pis på situationen og som sagt så gjort, så nu er disse varme støvler på vej til mig. At jeg så stadig venter på min vinterjakke, som H&M først kan levere om 2 uger, er en anden sag (er aldrig mere så hovmodig som jeg var i overskriften om den jakke - noget med at vinteren bare kunne komme an, og det gjorde den så...). Det er temmelig ironisk, for jeg har tonsvis af fodtøj til en gennemsnitlig dansk vinter, men når nu vejrguderne forveksler os med antarktis, så kommer min skosamling altså til kort.

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er de grimme :D

    SvarSlet
  2. Hvornår trækker i lod i konkurrencen? :D

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)