7. dec. 2010

Held i uheld

Jeg blev rimelig træt i betrækket da jeg i morges loggede på H&M for at se, om min parka var ved at blive pakket og på vej til mig. I stedet for at blive pakket, var den blevet rykket endnu en uge :( Jeg har snart set alle de dansk tilgængelige highstreet mærker igennem 100 gange, for egnet overtøj, men jeg må være ekstremt kræsen, for jeg har ikke fundet noget andet jeg gad smide penge efter. Jovist, Samsøe Samsøe og lign. til 1500-2000 havde mange fine bud, men så mange penge har jeg bare ikke til en jakke. Jeg gik i gang med en ebay søgning og fandt mange fine fra River Island, dog ingen i min størrelse, men i stedet blev jeg inspireret til at tjekke deres website. Og der var den! Den har nogle lidt skæve (høhø) detaljer - bl.a. lynlåsen, den har rib ved håndleddet - hader når det blæser ind i ærmet, og så har den ikke "pis-på-kraven" idet pelsen angiveligt er ægte. Så er der jo prisen... £85. Det er et kup hvis i spørger mig (okay, det skal jeg jo sige, men seriøst). Så burde min lykke jo være gjort, ikke? Men nej. De sender ikke til Danmark. SUK!


Dog har jeg en virkelig sød bekendt der bor i London og hun var klar på at hjælpe, så nu er den på vej til hende og derefter kommer den hjem til mig!!! Så altså, uheldet med H&M jakken, endte i held, fordi denne er så fed og lige mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)