26. dec. 2010

Julegaver



Så kom julepynten ned!!! Må indrømme at jeg længe har været træt af det så det var skønt at se en "normal" stue igen....Det er sket før at jeg har taget det ned før juleaften fordi jeg fik nok af det!!! Og hvad kan man så lære af det!!!! Næste år bliver der først pyntet op i December og ikke i November som i år:) Håber i alle har haft en god jul indtil videre....Jeg har en julefrokost tilbage idag og så er det slut!!! 






Her er lidt af de julegaver jeg var så heldig at få i år....Af Anine fik jeg en fed neglelak fra Mac og et par skønne strømper...Tak Anine:) Af julemanden var jeg den heldige vinder af en Iphone 4....Har dog ikke modtaget den endnu men den skulle være på vej:) Det betyder jo så at jeg kan være lidt mere med på bloggen og at jeg ikke skal være i nærheden af en computer hver gang!! Skøøøøønt....Det ser vi frem til;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)