29. dec. 2010

En kold onsdag i Malmø









Så kom jeg hjem igen efter 8 timer i Malmø....Her er mine køb:) Jakken (Sååååå mange minder fra min tid i folkeskolen!) og skjorten var på udsalg så jeg slap med 130 svenske kr. pr. del så det kunne jeg ikke sige nej til:) Øreringene var halv pris så det kan man jo heller ikke sige nej til vel???:) Mit bedste køb er nok hatten! Har aldrig gået med hat før men en gang skal jo være den første....Den er super fin og prisen var sølle 130 svenske kr. Hættetrøjen købte Anine til mig da hun var i Malmø i sidste uge....149 svenske kr. hos Bik Bok....ELSKER udsalg:) Har I fundet noget lækkert på udsalg?????

4 kommentarer:

  1. Gina tricot jakken har jeg ledt efter overalt. ville så gerne have den i rød eller blå, men den er ikke til at finde nogle steder ! :(

    mvh Pernille
    Pernilledam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De havde rigtig mange i Gina i Malmø...både i hvid/grå og blå/rød men det hjælper dig selvfølgelig ikke så meget.....Håber du finder en herhjemme..

    God jagt:)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med den boks du har brugt til smykker :-) Er ret cool...

    SvarSlet
  4. Tak:) Den er fra Muji......Her er et link hvis du får brug for det:)
    http://www.muji.eu/pages/online.asp?V=1&Sec=17&Sub=69&PID=689

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)