21. dec. 2010

Dagens i detaljer



Jeg har været temmelig fraværende i en god uges tid efterhånden. Efter jeg havde afleveret min 3. eksamensopgave på 13 dage, trængte jeg bare til at holde ferie fra min computer og hygge igennem med familien i stedet. Det har jeg så gjort og nu er der så småt ved at komme styr på alt til juleaften, som min mand og jeg er værter for i år.

Ovenstående er fra en gang i sidste uge (?) da sneen holdt en lille pause og tillod andet fodtøj end snowjoggers, uden risiko for at brække ben og arme i processen. Mangler virkelig tøjinspiration pt., men det er fordi jeg synes det er hammer svært at se nogenlunde godt ud uden at fryse. Mange bloggere viser fine billeder med åbentstående skindjakker, eller endda uden overtøj (ja ja, ved jo godt at sidstnævnte nok ikke går sådan når de er udendørs, men bare det at stå ude i sneen uden jakke ligger mig fjernt), udendørs, men det duer slet ikke for mig. Ligesom at jeg ikke ejer fodtøj der duer i det her vejr, andet end det der er super praktisk og desværre lige så grimt som praktisk. Det ligger ellers ikke til mig at være praktisk på den måde, men jeg må være blevet magelig på mine gamle dage :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)