19. sep. 2010

Dagens + søndagsafslapning

Hårbøjle med pailetter, H&M Kids
hjerte ørestikker, Arena Cph

pink tank, Samsøe Samsøe
kjole, Topshop
cardigan, Banana Republic
halskæder, Marc by Marc Jacobs & COS

shiny leggins, H&M
sneaks, Adidas
Dagen i dag har jeg tilbragt i Tivoli med min svigerfamilie. Det var rigtig hyggeligt, men også hundekoldt! Efteråret er for alvor kommet til DK, hvilket egentlig ikke irriterer mig, når bare man er forberedt på det, det var jeg så ikke lige i dag... Det første "dagens" her på bloggen er desværre et kedeligt ét af slagsen. Min fotograf er i Parken og se fodbold og jeg har ikke et billedredigeringsprogram på den lånte computer jeg sidder ved, så I må tænke Jer til en sammenhæng i billederne her :)


Pt. ser jeg dog mere således ud. Er hoppet i hyggetøjet og spiser en rest B&J's foran 3+ og FCK-bif. Det er en vældig god kamp - på banen that is, for hold op en flok tosser på lægterne. Senere står den på Cowboys-Bears i selskab med d'herrer Elming og Bøjgaard. Sådan tilbringes de fleste af mine søndage, for jeg må nok erkende at jeg er lidt en sportstosse (på tilskuer-plan!) :)

3 kommentarer:

  1. Den bedste slags sport, er også den der ses fra sofaen af ;)

    SvarSlet
  2. Ih de der hyggesko du har på, ser da bare for hyggelige ud. Og så er sport i fjernsynet bare godt - jeg har dog aldrig forstået amerikansk fodbold.

    SvarSlet
  3. Jaaa TV-sport er SÅ godt! Og jeg tror at jeg er nødt til at føje AG Københavns kampe til mine sportsweekender - har i set deres trøjer? MUMS! :D

    Skoene er også bare super hyggelige. De er købt hos Accesorize i Magasin og kostede 189,- :)

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)