25. sep. 2010

WOW!

Der her bliver bare en kort besked, men jeg vil bare sige, at jeg synes det er helt fantastisk at bloggen efter kun en uge i luften, allerede har 14 faste læsere. Tusind tak :)
Jeg håber vi kan lave en blog der er sjov at følge med i og måske endda inspirerer nogen undervejs.

Jeg vender tilbage med et "Dagens" senere, men nu står den på en "morfar" på sofaen mens den lille også sover, for jeg fik fuldemands-kærlighedserklæringer både kl. 2 da min mand kom hjem og da han skulle op igen 5.25 og selvsagt stadig var plimmelim. Nu er han i et tog et sted i England, på vej til Anfield Road og se Liverpool-Sunderland og jeg er alene-mor indtil tirsdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)