17. sep. 2010

Et lidt ekstravagant køb...



Det er ikke hver dag, eller hver måned for den sags skyld, at jeg kan gøre køb som dette! Jeg manglede en skoletaske og i og med at langt de fleste lædertaske, uanset mærke, koster 1-1500,- tænkte jeg at jeg lige så godt kunne prøve at finde en let brugt Marc by Marc Jacobs taske. Mine to yndlingsmodeller er Teri og Faridah, begge fra Totally Turnlock serien, så det var naturligvis en af de to jeg gik efter. Jeg var heldig at få denne til en god pris på Trendsales så nu er jeg for alvor klar til det semester der allerede er startet.

3 kommentarer:

  1. Lækker taske - og velkommen til blogverden ;0)

    SvarSlet
  2. Den er fantastisk lækker (jeg er kun lidt misundelig :-P)..

    Og velkommen til blog verdenen.. vi er nogen som har ventet længe på den her "lancering" :D

    SvarSlet
  3. Haha, hvor er i søde :) Lanceringen har også været længe ventet fra vores side og vi er glade for at være i gang nu.

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)