30. sep. 2010

Hey HAY!




Jeg fik det her skønne HAY Pinocchio tæppe til min fødselsdag for 3 måneder siden, men til trods for at det ligger som vist, under sofabordet og at der aldrig har været sko på det, så ser det ud som på øverste billede, efter kun 3 måneder. Og det er vel at mærke efter det lige er blevet støvsuget med en speciel tæppebørste, det er altså ikke bare snavs. Der står jo på det, at det er en "pyntegenstand" og jeg udleder deraf, at man ikke skal gå frem og tilbage på det hver dag, hvilket vi heller ikke gør. Vi er også temmeligt mageligt anlagt, så vi sidder typisk med fødderne oppe i sofaen, så det kan heller ikke være dét der har gjort det. Min veninde, som både har en kravlebaby og 2 indekatte, har haft sit tæppe siden jul sidste år og det ser slet ikke medtaget ud som mit. Desuden ligger hendes midt på gulvet og der bliver gået på det. Er der nogen af jer der har oplevet det samme med jeres Pinoccio tæppe? Jeg synes ærlig talt det er virkelig dårligt af et tæppe til den pris, "pyntetæppe" eller ej - så skulle det jo være et vægtæppe i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)