22. sep. 2010

Dagens












lang top, Samsøe Samsøe - cardi, Gina Tricot - ankelstøvler, Just Female - armbånd, blomstret Liberty fra TS, læder, Marc by Marc Jacobs, peace, Friis & Co., box chain, H&M Kids - box chain halskæde, COS - stjerneøreringe, Pieces




Et hurtigt dagens med diverse detaljer. Min mand har halvt om halvt lovet at min egen computer er klar i morgen, så det håber jeg han kan holde, så min billedkvalitet kan blive lidt mere spændende ;) I morgen er også dagen hvor jeg skal til frisøren og have "efterårs-hår". Jeg er ikke typen der er særlig tro mod en frisure, eller en hårfarve. Indtil for knap 2 måneder siden, havde jeg været langhåret i små 5 år, men det har bare aldrig rigtig været "mig", så det blev klippet af og jeg elsker det korte, men desværre kræver det klipning oftere - det er også derfor det er lidt vildt pt. Mht. farve, så får jeg stort set altid lyse striber om foråret og chokoladebrun helfarvning om efteråret. Det passer på en eller anden måde til mit humør :)
Støvlerne havde jeg på for første gang i dag, men jeg kan ikke helt finde ud af om de er mig alligevel - de ryger nok på Trendsales - om ikke andet så på prøve, så kan jeg se om det føles forkert hvis nogen byder på dem :D
Halskæden på billedet er forresten resultatet af en smuttur til COS i dag. Det er én lang kæde som kan vikles om halsen 2-3 gange efter ønsket længde. Den minder mig om én min mor havde da jeg var barn. Det er ren nostalgi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)