20. sep. 2010

Windowshopping...

Leotights til 69,95,-
Havde et par lignende, som jeg elskede at parre med en af mine LBD's og et par pink Marc Jacobs pumps i velour, men de led en grusom død ved et møde med en cykel-pedal (det kan ikke udelukkes at føreren havde indtaget alkoholiske drikke...)
leggins med detaljer i imiteret skind til 79,95,-
Jeg er generelt vild med leggins. Og jeg er også vild med sort - dobbelt win med disse leggins! Jeg synes at sort-i-sort outfits kan være super fede, hvis man mixer forskellige materialer, så der kommer spil i outfittet. Disse leggins ville jeg sætte en grov strik cardigan til, over en af mine højt elskede Sue Long. Dertil et par ankelstøvler i ruskind med killerhæl og lynlås foran på foden. Den casual cardigan og støvlerne som er "over the top", samt jersey og imiteret skind = perfekt hverdagsoutfit!

body til 79,95,-
Der er ikke så meget at sige om denne, andet end at den ville være perfekt under de fleste bluser til bukser eller nederdele. Hader at skille på midten, ergo elsker jeg body'er :)



maxinederdel til 149,-
Har denne nederdel i den grønne udgave, købt i outlettet. Den er så blød og falder super flot. Den er bare virkelig, virkelig lang! Jeg kunne bruge den som maxi-tubekjole inden jeg klippede den og lod kanten rulle op. Svigermor kunne sagtens have lagt den op, men kan godt lide rå jersey kanter. Jeg kunne således også godt bruge den sorte version.

Alle billeder er fra H&M´s webshop


Når jeg ikke bør bruge penge, nyder jeg at windowshoppe på diverse netshops. Så sammensætter jeg outfits og planlægger diverse items ind i min garderobe. Det hænder at jeg rent faktisk får købt noget, men ofte er købene mere gennemtænkte på denne måde. Et af de steder jeg ofte kigger, er H&M. Det er der flere grunde til: 1. De er super gode til at følge med i tidens trends. 2. Når man ved at man måske ikke er tro mod diverse tendenser særlig længe, er det rart ikke at have ofret hverken hele eller halve måneders SU på et enkelt stykke tøj. Og endelig, 3. Når jeg så enten falder i og køber noget, så er den økonomiske skade ikke så stor igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)