22. sep. 2010

En hyggelig tirsdag i selskab med dejlige mennesker og SKØN taske:)

Denne skønne eftermiddag foregik i Fields med en dejlig veninde. Man kan selvfølgelig ikke besøge Fields og Magasin uden et smut forbi JOE & THE JUICE. Den stod på "pick me up" og ginger latte. Mit første møde med en ginger latte!!! Godt møde må jeg sige:)




Efter en tur hos JOE & THE JUICE gik vi forbi Bahne (elsker den butik og tror aldrig jeg er kommet ud derfra uden en pose!!!)Der faldt jeg over denne skønne taske fra Decadent. Super enkel taske i skøn kvalitet. Fås i en masse skønne farver og former og så er mærket dansk!!! Jeg må drømme mig til denne skønhed lidt endnu:) Tror den står på min ønskeseddel i år;)

Middagen stod på sushi...Tror aldrig jeg bliver træt af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)