21. sep. 2010

Dagens


jakke, H&M - body, Vero Moda - nederdel, Only - ballerinaer, Friis & Co. - circle scarf, H&M Men - taske, Marc by Marc Jacobs


Det har været én af de dage - kender i det? Det søde barn vågnede en del tidligere end normalt, alt lå de forkerte steder, så det tog en krig at komme ud af døren i morges og så har resten af dagen bare været præget af travlhed. Det bærer mit fjæs tydeligt præg af på billederne, men jeg ville have ordentlig fotograf + kamera + computer til rådighed, så det ikke blev klippe-klistre billeder som sidst, så derfor kunne de først tages her sent på dagen. Nu vil jeg hoppe ned i stuen og stene et afsnit Criminal Minds der ligger på harddisken - godnat derude :)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes du ser skøn ud!
    Og sig mig er det nyt med dig og briller eller er jeg bare alt for langsom?

    Og tasken klæder dig ;)

    SvarSlet
  2. Tak søde :) ja briller er nyt, men var virkelig tiltrængt. Det er mest som læsebriller, men nogle dage ryger de på hele dagen.

    Teri og jeg er også meget glade for hinanden! Størrelsen er helt perfekt til studiet.

    SvarSlet
  3. Kender godt de dage - dog uden barn ;)
    Men fin ser du ud :)

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Mange tak Michelle :) Kan se du lige har været i NY - heldige rad :D

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)