7. okt. 2010

Bootie love

Det grænser vel nærmest til vanvid, når man efter 1½ uge uden rigtig søvn og med en 24 timers eksamen forude i morgen, sidder oppe til over midnat. Det er nu ikke desto mindre hvad jeg gør her til aften, med ovenstående basser til formål. De er fra Marc by Marc Jacobs og jeg har netop vundet auktionen på dem på ebay over 2 meget ivrige modstandere. De røg $8,5 over hvad jeg havde sat som mit max (men alle ved jo at max kun er næstsidste stop og når det tillægges + $50, så bliver det max-max, som er det endelige bud - ikk? :D), så jeg er temmelig glad. Nu skal de bare flyve hertil fra Califonien og så bliver vi lykkelige sammen gennem den danske vinter. Og nu må det være på tide med søvn - kryds fingre for at min søde søn ikke starter sin nattefest kl. 2 igen i nat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)