26. okt. 2010

Billigt sluppet

kjole, H&M - body, Vero Moda - ballerina-sneaks, Adidas

parka, Only - taske, Selected Femme
Det er lidt billigt sluppet at tage "Dagens" i et prøverumsspejl, men nu var jeg lige i H&M og så var det jo nemt. Så fik I også lige et overtøjsbillede af min elskede parka med. Den står dog snart for udskiftning, for den holder ikke på varmen som den har gjort. Den er fin endnu, men når det bliver vinter er den nok ikke varm nok. Desuden er der et billede af min nye taske, der erstatter den fra Marc by Marc Jacobs, som desværre var lidt for sart i skindet til skolebrug. I stedet har jeg solgt den til min faster (Camillas mor), som i øvrigt også har købt den Bayswater af mig, som Camilla viser i forrige indlæg - man aner et mønster :)

Man kan så undre sig over hvad jeg laver i H&M, når nu jeg ikke må shoppe... og jeg er faldet i! Hvad jeg har købt (det er velovervejet og bestemt det hele værd), får I at se senere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)