7. okt. 2010

Yderligere nedsættelser på Asos

ørestikker £1


solbrille brocher £2

plain sort kjole £6

love equation jersey kjole £8

stribet kjole £12

Jeg er ikke godt til at modstå fristelser og slet ikke når de er SÅ billige, som mange af tingene i Asos' Mid Season Sale er pt! Jeg fik ovenstående for £31 - inkl. shipping! Jeg mangler virkelig en sort kjole og har også længe kigget efter en stribet. Øreringene og brocherne er lige den slags små ting jeg elsker, til at sætte farvedetaljer på ellers sort/grå outfits. Og "love equation" kjolen indeholder to elementer som jeg elsker ved tøj - grå jersey og humor. What's not to love?

2 kommentarer:

  1. Øjj ørestikkerne er da bare må-ha!!! Kan du nå at tilføje til din ordre? :-P

    SvarSlet
  2. Nej det kan man desværre ikke hos Asos, men kig derind, de har super mange fine ting på tilbud og portoen er kun 25 kr, så måske finder du mere du må eje. De har også rigtig meget fedt børnetøj ;)

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)