28. okt. 2010

Hudpleje når det bedst

Har i mange år brugt Ole Henriksen-Herbal day serien....Er stor fan af Ole Henriksen men synes det er på tide at prøve noget andet...Har fået anbefalet den nye serie fra Helena Rubenstein-Prodigy powercell.Har været en tur i Magasin efter et par prøver da jeg lige skulle se om den var noget for mig inden jeg kaster mig ud i den..Jeg synes altid det er svært at skifte produkter fordi der er så meget på hylderne og det er svært at vælge og lever de op til det de lover?!!!!.Jeg har en teori om at det er vigtigt at skrifte serie hvert andet år...Har brugt den i en uges tid  nu og må sige den er helt FANTASTISK.De lover reducering af rynker og glød til huden efter blot 5 dag...Ved ikke om det er min nye belysning på badeværelset men synes faktisk den virker!!!! Min hud føles Frisk,ren og glat og det jo det vi er ude efter ik???? Kan varmt anbefale den:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)