25. okt. 2010

Smølfeben og chunky strik

kjole, H&M - strik, Vila - ballerinaer, Meinert - øreringe med hjerter, Arena CPH
Gårsdagens outfit til hygge hos noget familie. Da jeg gik ind i min garderobe havde jeg lyst til at have kjole på, men havde ingen sorte strømper (hvilket er mit clue til at smutte i Topshop lige om snart, efter flere 120 den), så hvad gør en klog? Springer ud i nogle af de mange farverige strømper som altid tiltaler mig i butikkerne, men somehow alligevel ender med at vige pladsen for de sorte gang på gang, når jeg tager tøj på. Det er jo egentlig dumt, for med alt det sorte tøj jeg har, bør det være nemt at sætte farverige tights til og dermed også tilføje en fed detalje, i stedet for altid at vælge det sikre (og til tider kedelige).

Og så er det lige jeg tænker, har smølfer egentlig ikke hvide ben? For så er jeg galt på den - og så har jeg kun smølfeben, når jeg ikke har strømper på :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)