23. okt. 2010

Et kitchet sko"køb"

De af Jer der følger med, har nok erfaret at jeg godt kan lide når tøj og tilbehør er lidt off/kitchet/sjovt (grimt, ville onde tunger måske tilføje). Dén kategori hører min seneste skoerhvervelse fra Hummel og Biancos samarbejde, til i. Da de var i butikkerne vidste jeg ikke helt hvad jeg syntes om dem, men da de var udsolgt alle steder måtte jeg bare have dem - typisk, ikk? Jeg har ledt TS tyndt og havde også budt på et par, hvor sælger aldrig svarede, men så kom disse. Jeg er meget vild med dem og glæder mig til de kommer hjem til mig. De vil være fantastiske til at gøre den casual og indimellem sporty stil, med et tvist, som jeg er så vil med, mere cool.

Og nej, teknisk set er de ikke et køb - jeg har nemlig ikke haft dankortet fremme, for der stod penge på min TS konto. Så er det jo ligesom når man bytter sig til noget ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)