12. okt. 2010

Dagens + shopping fra i går

sneaks, Adidas - pailletleggins, H&M - lang sweatshirt, Asos - leotørklæde, H&M 

boligkøbene

tøjkøbene
Vi havde en fantastisk dag i Malmø i går og fik da også købt lidt af hvert. Som jeg nævnte i gårsdagens indlæg, så er det oftest boligting vi kommer hjem med, hvilket holdt stik for mig, men ikke for Camilla :) Det eneste tøj jeg købte til mig selv, var strømpebukser med stjerner og et kæmpe stort halstørklæde i en lækker pink farve fra Monki. Desuden en øjnskygge fra til hverdagsbrug fra MAC's Venomous Villains kollektion. Boligkøbene tæller blandt andet bordskånere med prøvebillede (som jeg også har puder og ur med) og en funky diva med afro-grydesvamp på hovedet.
Tøjet skulle være hyggeligt og skoene behagelige, så mine elskede lilla sneakers var selvskrevet, det samme var noget i gråt jersey (it's a freaking obsession...) og pailetterne gjorde det lige lidt sjovere.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin (og træt ;) ) ud! Jeg er vild med din sweat, - kan det ikke godt passe, den stadig er til at opdrive på Asos? Og hvilken str. har du den i? Jeg har også en pokkers svaghed for de gråmelerede labaner..

    /Marianne

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Jeg var meget, meget træt :D

    Den kan stadig fås her: http://www.asos.com/Asos/Asos-Contrast-Cord-Hoodie-Lounge-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1102625&SearchQuery=hoodie lounge dress&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=GreyMarlOffWhite
    Jeg har den i en 14 og det passer meget godt med at jeg normalt bruger 42. Husk at der er 20% rabat til og med i morgen, med koden asossirene. Du skal dog være obs på at den er lidt tynd i det. Jeg synes ikke det gør noget, men hvis man forventer at den er tyk og vamset bliver man skuffet.

    Jeg er åbenbart temmelig gennemskuelig med det dersens jersey - min veninde som jeg delte stand med til Fashion Flea i weekenden, havde ikke engeng gidet at hængen den grå maxikjole hun havde til salg op, fordi hun vidste jeg ville snuppe den.

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)