19. okt. 2010

Det liiiiiiiiiiige mig....


Var forbi Normann på Østerbrogade for ca. et år siden og så denne pendel....Må sige den faldt i god jord hos mig.Denne 12-kantede lampe i multifarvet plexiglas passer jo perfekt i mit hjem:) Den er designet af   Thor Høy og I kan se meget mere HER. Den koster lidt under 4000 kr og glæder mig til den dag jeg finder de penge:) Hver gang jeg er på Østerbro skal jeg liiiige ind forbi Normann og kigge til den...Den hænger der endnu:)




Kartell lampen er også på min ønskeseddel i år...Bordlampen i barok stil giver et rigtig hyggeligt lys og den passer lige på min kommode i soveværelset...Den fås også i klar,guld,sølv og hvid...Har den i klar i stuen og den er så fin...


Knagerne er fra Stilleben...Synes de er super fede og ville passer perfekt til en sort væg i en gang!!! De fås hos stillebenshop.dk eller hos butik Stilleben som ligger i Læderstræde 14 København K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)