24. nov. 2010

Asos-fælden



Asos lokker jo med 20% rabat på deres eget mærke (med koden asos20, frem til 30/12) og har desuden fri fragt frem til jul, så jeg blev fristet. Overvejede leotørkædet i den mere autentiske version, men kom frem til at dette vil gøre sig godt med mine karry-farvede ting. Desuden har jeg købt en grå hue i 100% kashmir fra COS, som jeg har sendt lange blikke siden den kom i butikkerne, men først i dag, da det rigtig blev koldt, syntes jeg at jeg manglede den. Tog den også på med det samme og straks var vejret lidt mere tåleligt. Glæder mig dog stadig til min parka fra H&M kommer, uldjakken gør sig bare ikke fantastisk når windchill faktoren rammer -10 grader.

3 kommentarer:

  1. Nårh, troede koden nærmest var udløbet allerede, men så kan jeg jo godt holde mit shoppestop til på onsdag :D

    SvarSlet
  2. Undrede mig nu lidt over at den gælder helt til d. 30./12., tror du det kan passe? Synes det lyder som ret længe, og tænkte på om det mon var en fejl, og at der skulle stå 30. november. (ja, jeg sidder og overvejer om jeg skal bestille nu eller vente til d. 1. :b)

    SvarSlet
  3. Godt spørgsmål Betina, men det er 30/12 der står i den mail jeg har fået - hvis du også har den og vil bestille efter den 30., så bare gem mailen og brug som "bevis" så skal de nok give dig rabatten alligevel :)

    SvarSlet

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)