21. nov. 2010

Dagens 21.11.10

strikkjole, random butik i NYC - støvler, Topshop - sløjfeøreringe, Trendsales

frakke, Added by Vero Moda - circle scarf, H&M Men - vanter, Monki - taske, H&M
Jeg startede dagen temmelig hektisk - hvem skulle tro at det kunne ske på en søndag, hvor man først har en aftale lidt i 10, og med en to-årig som det perfekte vækkeur der altid vågner kl.8? Ikke mig, derfor havde jeg ikke sat et egentligt vækkeur, for selv hvis knægten skulle sove til 8.30, havde vi masser af tid. Skæbnen ville det så, at han sov til 9.21. Temmelig luksus-agtigt! Dog betød det også, at jeg havde under en halv time til at gøres os begge klar og komme ud af døren. Med lidt hjælp fra manden lykkedes det dog og vi kunne mødes med Camilla og hendes mor, samt min far og hans kæreste, 9.55. Vi var til brunch på den hyggelige Laundromat Café i Århusgade. Jeg havde ikke prøvet deres brunch før, men den var rigtig god. Caféen er super hyggelig og det ene rum har legesager og fin plads til børn, hvilket er et plus i min bog, men samtidig kan ikke-børneinteresserede bare bruge det andet lokale og slippe for larmende unger. Desuden kan man, som navnet antyder, vaske en maskine tøj eller to, mens man drikker sin kaffe. Der ligger en tilsvarende i Elmegade, hvis nogen er tættere på det hood, den har jeg dog ikke besøgt før.

Vanterne på billedet er forresten de samme som rigtig mange bloggere har købt hos Monki - dem med fine sten. Ville som altid have valgt de sorte, men synes egentlig det er rart med noget lysere, der kan skille sig lidt ud i mængden af sort og marineblåt. Jeg havde et tilgodebevis, så det blev brugt på disse + et par ribstrikkede grå leggins, forleden. Dejligt med shopping der ikke bryder shoppestoppet :)

Resten af søndagen bliver tilbragt som den oftest gør, med hhv. fodbold og NFL i fjernsynet. I dag tilføjet varm te, tændte stearinlys og et tæppe om fødderne. Dét er hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)