15. nov. 2010

Så skal der ryddes ud i garderoben igen

Køb en stand her
Så er der sat stande til salg til den nye runde af Fashion Flea, som løber af stablen den 5. februar 2011. Jeg måtte lynhurtigt have fat i min, efterhånden evige, partner in crime, Cecilia, og bestille en stand til os. Denne gang kan man fravælge bordet og i stedet tage 2 tøjstativer med. Det er min erfaring, fra et par arrangementer af denne type, at tøj på et stativ sælger bedre. Så kan folk kigge grundigt uden at føle at de roder bordet til.

Det var i øvrigt et tip fra Acie, der har en stand med Lotte, der fik mig på sporet af at der allerede var stande til salg nu. Jeg glæder mig rigtig meget til endnu en hyggelig dag med Cecilia og håber der kommer en masse glade og købelystne mennesker ligesom sidst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)