10. nov. 2010

Manga

Min mand og jeg har længe søgt efter en stor manga plakat til at hænge i vores stue. Aller helst ville vi have et maleri fra ArtPusher, men det er temmelig meget uden for vores rækkevidde prismæssigt, så vi måtte ty til ebay. Vi havde mange muligheder, men valgte dette. Det kommer i 9 stykker og planen er, at de skal hænges op med mellemrum, så den hvide væg titter frem. Inkl. porto løb det op i hele 156,- så det må siges at være et budgetvenligt alternativ. Vores smag i "kunst", kunne måske siges at være lidt skizofren - på modsatte væg hænger der nemlig 3 afrikanske akvareller.

Nu vil jeg smutte til forelæsning, selvom jeg helst ville putte hjemme under dynen. Jeg er monster forkølet og det føles som om nogen har raspet løs nede i min hals de sidste par dage. Senere står den dog på hygge med min ældste veninde, som jeg ikke har set i alt for lang tid - det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)