14. nov. 2010

Kære Julemand (eller mor?)

Pink uldplaid fra Ilva, ballerinasko i multifarvet glimmer fra Pico, tøj fra Lindex, støvler fra Whooga, kopper fra Ikea, Heima lysestage fra Normann Copenhagen, Singer symaskine fra nettorvet, Sirio lysestager/skåle fra Kähler
Nu er der jo ikke længe til jul og min ønskeseddel vokser støt og roligt. Normalt ønsker jeg mig aldrig tøj, for det er altid blevet udsolgt inden nogen får købt det, men i år tager jeg chancen med disse styles fra Lindex, som jeg synes er super fine. Ballerinaerne har jeg haft og de har været virkelig yndlings meget længe, men grundet vægttab er mine fødder blevet mindre og jeg har givet dem til min søde veninde, som også er vild med dem. Symaskinen er også højt på listen - skal man ikke kunne lægge bukser op og den slags når man er nogens mor? Det synes jeg, så nu skal jeg lære det. Og så er der selvfølgelig flere ting med stjerner repræsenteret, ellers ville det ikke være min ønskeseddel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)