26. nov. 2010

Et temmelig træt dagens

kjole, H&M Trend - uldcardigan, COS (med udskiftede knapper) - tights, H&M - wedges, LBDK
Dagen har, som skrevet i går, stået på fødselsdag. Det var super hyggeligt at have hele familien til først kage og senere aftensmad. Jeg har været i gang siden kl. 9 i morges, så jeg er pænt kvæstet, hvilket tydeligt fremgår af billedet. Nu flader jeg ud i sofaen med en kop te og en choko-kokos muffin ved min side.

Jeg lovede jo i går, at vi ville starte konkurrencen i dag, men jeg havde jo lige glemt at der skal lidt opfindsomhed på og min hjerne er gået i seng, så i må vente endnu en dag. Til gengæld lover jeg, højt og helligt, at den kommer på i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)