3. nov. 2010

Vinter, kom an!

H&M til 499,- eller 375,- med koden 8909 ;)
Min gamle parkacoat har jeg efterhånden gået med den sidste lille måneds tid, så det kræver jo ikke mange tanker at regne ud, at den lynhurtigt vil blive for kold, når temperaturen nærmer sig 0. Derfor har jeg været på udkig efter en ny af slagsen, til at supplere min uldfrakke med, og valget faldt på denne. Jeg så den i H&M for en uges tid siden og snittet ser ud til at passe mig godt. Desuden virker foret til at være lækkert og varmt og så synes jeg det er lidt kitch :D Desuden er der ikke "pis på kraven" (altså pels), som min elskede morfar ville have udtrykt det. Det ser oftest for fake ud til min smag (eller er for dyrt hvis det er ægte). Rabatkoden 8909 gav 25% rabat, så den kom ned i 375,- hvilket må siges at være til at leve med. Glæder mig til den ankommer og så kan vinteren bare komme an!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)