9. nov. 2010

Hvad en af poserne gemte...


Den ene af mine poser fra forleden, var fra Topshop. Den indeholdte bl.a. et par støvler til min mor, 3 par tights og så disse støvler. Det var ikke meningen at jeg skulle have støvler, men ingen af mine 2 seneste par, som var tiltænkt til at supplere mine grå ruskindswedges, passede. Jeg er helt vild med kombinationen af sneaker-looket og wedgehæl. At de så også tilføjer F/W's store lamme-pels tendens med den lille kant, er jo kun et plus. De er så behagelige og bløde at gå i og med Sirenes rabatkupon, skulle jeg kun af med 400,- (selvom det er skind).

Og så har jeg faktisk ikke brudt shoppestoppet - H&M posen indeholdte nemlig 2 trøjer til min mand og en pakke ankelstrømper til mig, Monki posen havde jeg dagligvarer og et hårspænde med en veloursløjfe i, og posen fra Gina Tricot... ja, den taler vi ikke om :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)