2. nov. 2010

Shop med rabat hos Topshop

Jeg er på vej ud af døren - faktisk på vej mod Topshop på strøget, som jeg ikke har besøgt siden de åbnede den nye butik. Jeg skal ind og hamstre strømpebukser (deres 120 den er geniale! Helt tætte og slet ikke så shiny som H&Ms 100 den som ellers har været de foretrukne) og måske andre fine ting, hvis jeg falder over noget jeg ikke kan leve uden. I denne måneds sirene er der nemlig en kupon, der giver 20% rabat på alt hos Topshop. Man skal selvfølgelig give 29,- for bladet, men de er jo hurtigt tjent hjem hvis man finder noget brugbart derinde. Egentlig svarer rabatten meget godt til differencen i pris fra butikken og til http://www.topshop.com/, men nogle gange er det jo rart at kunne prøve tingene før man køber :)

Happy shopping :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)