1. nov. 2010

Klippe-klistre





En af mine yndlings beskæftigelser, næst efter at læse magasiner, er at klippe i dem! Jeg klipper alt det ud jeg synes er fedt og så ligger det i bunker delt op efter emne - fx. afslappede sko, festlige sko osv. Billederne klistrer jeg ind i min stil-mappe. Enten styler jeg et item til hhv. hverdag og fest (billede tre), sammensætter flere ting som passer til samme look (billede to), eller laver en hel side med billeder af en bestemt celeb (billede et). Mulighederne er mange og ud over at det er hammer hyggeligt, så er det en rigtig god måde at finde eller fastholde sin stil på, da man ofte falder for de samme ting i bladene. Det har i hvert fald gjort, at jeg er blevet mere bevidst om hvad der er mig og dermed eliminerer (nogle) fejlkøb. Flere af tingene har jeg klippet ud af blade for laaang tid siden og når jeg så fra tid til anden hiver mappen frem, så har jeg i mellemtiden købt flere af de items jeg har klippet ud - uden at vide/huske at jeg havde klippet dem ud.

Før i tiden brugte jeg lim og en scrapbog med papsider, men det blev for gnidret at rode med, i stedet har jeg købt sådan nogle fotolommer, som har klister på bagsiden og et gennemsigtigt stykke ovenpå. Så kan man rykke rundt på billederne uden problemer. Lommerne sidder i et pink ringbind med multifarvede stjerne klistermærker udenpå - lige mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)