28. nov. 2010

Heima

Forleden da vi holdt min søns fødselsdag, sagde min mor, meget hemmelighedsfuldt, at hun havde gemt en gave til mig et sted i lejligheden og at jeg ville få at vide hvor den lå, søndag (altså i dag). I morges syntes min laban af en søn så, at hans nyerhvervede Brio færge, skulle have en sø at sejle på, så han hældte det meste af en flaske vand ud på gulvet på sit værelse. Jeg måtte ned på alle 4 og tørre op og bedst som jeg lå der og var lidt mopset, fik jeg øje på en gave i blankt sort papir og med pink sejlgarn om, der lå under hans seng. Surheden forsvandt som dug for solen og jeg hev pakken frem. Da jeg så der stod Normann Copenhagen på den, vidste jeg godt hvad den gemte. Jeg havde ønsket mig stagen til jul og havde egentlig tænkt at den ville have været rar at have til advent, men jeg havde ikke lige 400,- øremærket "lysestage", så jeg håbede bare at nogen ville give mig den i julegave. Nu kan den så stryges fra listen og hvis jeg har tid senere, skal den pyntes med lidt bånd og gran.

Ud over den fine stage, har jeg fået en skrabekalender af min far og en Anton Berg kalender af min mors kæreste. Fantastiske adventsgaver (regnede ellers slet ikke med at få noget). Har i andre fået adventsgaver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du en kommentar til ndlægget? Vi vil meget gerne høre fra dig, så skriv endelig - både med ris og ros :)